One of My Writings….

The snow. The Ocean. The Rain.

The Water.

That’s where I’ll be.

Waiting. Watching. Hoping you’ll come.

Be my rescuer! I cry from where I stand in the water filled land.

But when I look, It is only an amusement park. 

May 1, 2008 at 1:59 pm 3 comments

Weekend

OK, shes weird. My friend and I went sailing yesterday on a 50 foot sailboat. It was Uber funness. We also went to a giants game with my mom and one of her friends. yeah. It was totally awesome because the giants won which makes anything awesome. But actually, I don’t really care who wins because it’s BASEBALL! And wwho doesn’t like baseball. Well, actually, I do know some people so i guess it doesn’t count but still!

yeah. And thats my super exciting weekend.

P.S.

Todays Dream Machines.

-ooog

 

April 27, 2008 at 6:21 pm Leave a comment

she doesnt know…

HA HA!!!!!!!!!!!!!!!! kathryn doesnt know that im posting this…. wont she be surprised….

YAY!!!!!!!!!!!

April 26, 2008 at 12:09 am Leave a comment

Foot Update

Just for those of you who don’t know, my foot was operated on on December 14, because I had a bunion on both my feet. Now I only have on my left foot. My right foot now feels WONDERFUL!!!!!!!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!
Anyway, on the slightly less fab side of life, I had to stay home today because I had MAJOR lower back pain. Now it only hurts a little, but it was awful. Man, it’s like I’m prone to injury! I have this knee that we call the “cursed knee” because EVERYTHING happens to it. I have to many scars to count!

Sooo, yeah!

-ooog 

April 24, 2008 at 10:23 pm 1 comment

OOOOOOO!!!!!! MEXICO!!!!

My family and i just recently (Sunday) came back from wonderful Puerto Vallarta! (Pardon my Spelling). It was absolutely lovely. We stayed in the Mayan Palace which is part of Grupo Mayan Resorts. Personally, I think it sounds like a fish, but that’s just me. It’s a resort and has the second biggest pool in Central America. I brought back these cool necklaces for my pals, which I haggled myself! (I’m very proud, and modest) lol. Anyway, that was fun. I’m going back to Puerto Vallarta in the summer with a school group to do an intensive in spanish. That’ll be fun because it’ll be a better experience of the actual city. Anyway……Yeah.

k L8r G8r

-ooog

April 15, 2008 at 4:20 am 2 comments

Knee hurt?

It was really funny today. My dad, sister, and I were driving home and joking about turning words into spanish by adding “El” at the beginning and “o” at the end. I said something really weird and my dad said “whatever, el stupido.” He then called my sister “El Beautifulo” and I thought he said “El Dorky Dude,” so that’s what I started calling him. It got to the point when he started getting annoyed. He said, “Does your knee hurt?” I said no because my knee didn’t hurt. He said “Yet” and punched my knee. It was really funny AND I’ll probloby get a big bruise on my knee. lollollol!-ooog 

April 3, 2008 at 3:08 am 1 comment

YAY!!!!!!

YAY!!!!!!!!!!!!! This is my first ever entry (that I can remember, lollollol). Maybe I should call this entry “Introduction” instead of YAY!!!!!!!!!. hhhhmmmmm! Nah! Anyway, “this is my blog and I’ll write what I want to” so get over it if don’t like the way I talk. Ok… that was mean section of this entry. Now that’s out of my system, whats up with you? o, right, you can’t reply. HAHAHA! THIS IS FUN!!!!!! coolio! yeah……. Ok, TTYL-ooog 

March 31, 2008 at 4:01 am 1 comment


Categories

  • Bookmarks

  • Feeds